TREK PROCALIBER 9.7 SL
Hardtail s IsoSpeedom kako bi dominirali na stazi
Napisao Guy Kesteven
Trekov jedinstven IsoSpeed cestovni bicikl i cross bike comfort tehnologija prevedeni su u full-on mountain bike upotrebu s Procaliberovim cross-country biciklom.
SLOBODNI SPOJEVI
IsoSpeed spojnica zamenjuje normalni fiksni spoj između gornje cijevi i cijevi sedišta pomoću pivot-a. Dodajte delić cijevi sa snopom sa donje strane sjedišta, a vrh cijevi se može premjestiti nezavisno od ostatka rama ako bicikl udaričinu.
Rastojanje zadnjeg ramena ‘Boost’ (148x12mm) za dodatno krutost prilikom vožnje, uredno upravljanje kablovima / crevom i dva kzućišta za boce završavaju glatki i savremeni okvir. Najmanja veličina (15.5in) radi na 650b točkovima, dok druga četiri koriste 29in točkove kako bi se veličina i oblik zadržali proporcionalno.
IsoSpeed spojnica dozvoljava cijevi sedišta da se kreće nezavisno od ostatka rama.
Boost zadnji deo odgovara Reba RL Boost viljuškom od 110x15mm i ručnom polugom za zaključavanje OneLoc RockShox-a. Dok je asimetrični okvir spreman za dvostruki prsten i prednji mjenjač, model 9.7 SL dobija 1×11 SRAM GX podešavanje. Kočnice Shimano Deore-a su čudan spoj sa mjenjačima, ali rade pouzdano.
Ostatak kompleta je iz pod-brenda Trek-ovog Bontrager-a, uključujući uski kokpit sa uskim bar / dugim stubom i iznenađujuće glatkim postoljem i sedlom za trkača. Bonty takođe isporučuje uske Mustang Elite točkove, omotane u gume XR1 Expert gume sa minimalnim stepenom gazećeg sloja.
UDOBNOST U VOŽNJI
Pitanje koje se svi pitaju jeste “da li IsoSpeed radi?”. Odgovor je definitivno da. Bez obzira da li vozite biciklom ili gledate kako je neko drugi vozio, možete vidjeti cijev sedišta i stub koji se savijaju napred i nazad u odnosu na gornu cijev Možete vidjet da ovo savijanje daje prednost na manjim udarcima i skretanjima.
Dok IsoSpeed dodaje neku opipljivu mekoću, Procaliber je i dalje brza zver.
Takođe možete primetiti da se sedište podiže ispod vas na vreme sa hodom pedala čim se obrtna snaga smanjuje, a obrtni moment povećava prilikom uspona ili kroz teško blato. U nekim okolnostima čini se da vam ovaj impulsni osećaj pomaže da dobijete vuču i održite brzinu, ali u drugim slučajevima to odskakanje će vas natjerati da poželite da imate zadnju blokadu.
Uprkos malim lancima koji prenose vašu snagu na zadnji točak i kao kamen-čvrst prednji kraj, dodajući nerazređena ramena u mešavinu, postoji određena mekoća pri punom gasu u poređenju sa konvencionalnim hardtail-om. Glatka vožnja takođe znači da se nemoguće nositi s hitovima srednje veličine i da će vas lako pristizati i prestizati, ostavljajući vas da se saplićete preko stena i korena.
Iako su obeleženi kao 2.2in, gume su samo 1.9in širine, sa oštrim vožnjom koja potkopava potencijal glatkog okvira. Zamena do gustih guma i dodatni sastojak kombinuju se sa preciznim “poboljšanim” rukovanjem i kompletnom težinom bicikla od nešto više od 11kg kako bi se stvorilo iznenađujuće pouzdana vožnja pri kojoj ćete i dalje letiti čak i uzbrdo uz minimalan napor.
Originalni članak je preuzet sa www.bikeradar.com a zatim preveden i izmjenjen.
Sva prava zadržava vlasnik.